tirsdag den 20. september 2011

Not to forget // Finals project anno 2003

Så var det jo at jeg mente jeg skulle være animationsdesigner, manuskript forfatter og instruktør og grafiker på sidelinjen. Og så lavede jeg Lampehunden som afgangsprojekt fra Danmarks Designskole. Lampehunden skulle sælges som serie, præcis som jeg havde været med til at sælge Mira&Marie før. Lampehunden turnerede Europa rundt på adskillige animations filmfestivaller og lå hos Nordisk film i lang tid mens vi prøvede at finde penge til projektet. Man skal være ganske stædig og sikkert også meget bedre end jeg var - hvis man skal have sit materiale ud. Den blev aldrig solgt som fuld serie - desværre, men bliver stadig vist i Holland, Norge, Sverige og nogengange DK. Og det er sku da meget sjov J





3 kommentarer:

  1. elskede lampehunden - vi taler stadig tit om den og hvor mon den er nået hen her i den store verden

    SvarSlet
  2. Jeg tror, den er flyttet ind på Rungsted Strandvej nr 69 og lever og har det godt sammen med husets 88 lamper. Jeg vinker altid til Lampehunden, når jeg kører forbi

    SvarSlet
  3. hva pokker, Sarah. Er det dig eller mig der lever i en forkert tid? Der står at klokken er 13.28 - datoen er ok, men her er klokken 22.28 - lever jeg i fortiden eller fremtiden? Troede vi var på bølgelængde...

    SvarSlet